Sessió "La percepción del Islam en la Europa cristiana. Traducciones latinas del Corán. Literatura latina de controversia" - II International Medieval Meeting (Universitat de Lleida)

Entre el 26 i el 29 de Juny del 2012 al II International Medieval Meeting (Universitat de Lleida) el Prof. José Martínez Gázquez organitza i coordina la sessió "La percepción del Islam en la Europa cristiana. Traducciones latinas del Corán. Literatura latina de controversia", amb la participació dels Profs. Oscar de la Cruz Palma i Candida Ferrero Hernández. Els participants i els respectius títols de les seves conferències són: José Martínez Gázquez (Islamolatina. La percepción del Islam), Oscar de la Cruz Palma (La Chronica mendosa et ridicula Sarracenorum, fuente latina para la historia del Islam) i Candida Ferrero Hernández (Textos latinos de controversia religiosa: estrategias discursivas para la construcción de la alteridad).