Activitats » Congressos » II Colóquio Internacional de Filosofia Medieval da UFF

Entre els dies 28 i 29 de novembre tindrá lloc a la Universidade Federal Fluminense el “II Colóquio Internacional de Filosofia Medieval da Universidade Federal Fluminense (UFF). A Filosofia Medieval Catalã em contexto: de Ramon Llull (1232-1316) a Vicent Ferrer (1350-1419)”, el qual té el recolzament de l’Institut Ramon Llull. Entre els ponents que hi participaràn està el Prof. Alexander Fidora, el Prof. Víctor Pallejà, la Profa. Celia López i el doctorant Luciano José Vianna, tots membres de l’IEM.