Festivitat de Ramon Llull - 30 de novembre de 2011

Activitats » Altres  » Festivitat de Ramon Llull

Programa Festivitat Ramon Llull 30 de novembre de 2011El dimecres 30 de novembre de 2011 ha tingut lloc a la Facultat de Ciències/Facultat de Biociències (a la Sala d'Actes de l'edifici) l'acte de festivitat de Ramon Llull. L'acte fou compost de tres parts. Entre les 12.00h i les 12.15h hagué la presentació de l'acte amb la presència del Prof. Dr. Jordi Bartrolí Molins (Degà de la Facultat de Ciències), Prof. Dr. Jordi Barbé Garcia (Degà de la Facultat de Biociències), Prof. Dr. Pere Villalba i Varneda (Director de l'Archivivm Lvllianvum) i del Prof. Dr. Óscar de la Cruz Palma (Membre de l'Archivivm Lvllianvum). Entre les 12.15h i les 12.45h hagué les conferències dels Prof. Dr. Agustí Nieto-Galan (Director del Centre d'Història de la Ciència) "Ramon Llull, la ciència i la història: algunes reflexions actuals" i del Prof. Jaume Medina Casanovas "Vida i obres de Ramon Llull (1232-1316): Les figures lul·lianes i les miniatures del Breuiculum. A més a les vitrines de la Biblioteca d'Humanitats han estat exposades les obres de Ramon Llull entre els dies 21 de novembre i 9 de desembre de 2011.