Curs d'estiu "Noves perspectives sobre l'Edat Mitjana"

Del 8 al 10 de juliol, a la Casa Convalescència de l'Hospital de Sant Pau

Els propers 8 a 10 de juliol s'impartirà, en el marc dels cursos d'estiu de la Universitat Autònoma de Barcelona, el curs "Noves perspectives sobre l'Edat Mitjana", impartit pels professors José Enrique Ruiz-Domènec, Almudena Blasco, Antonio Contreras i Alberto Reche

Aquest curs constitueix una introducció a les diferents visions sobre l’Edat Mitjana que es donen avui dia. S’hi tractaran des de la indústria cultural, el cinema, la novel·la i la televisió fins a les propostes més recents de la recerca en els seminaris més avançats d’Europa i Amèrica. D’una manera succinta, s’oferirà una posada al dia sobre les idees, els valors, la cultura i l’imaginari d’una època que sovint ha estat considerada com el fonament del nostre món actual.

Per a més informació sobre el curs, podeu consultar aquest enllaç.