Lluís G. M. Cabré Ollé

Lluís Cabré Càrrec: Professor Titular

Institució: Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Departament: Departament de Filologia Catalana

Adreça postal: Edifici B, Campus de la UAB, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Correu electrònic: Lluis.Cabre@uab.cat

Especialitat: Literatura Catalana Medieval

Línies d'investigació: Poesia catalana dels segles XIV i XV. Ausiàs March. Traduccions al català medieval. Bernat Metge

Publicacions recents:

Lluís Cabré. "Petrarch's Griseldis from Philippe de Mézières to Bernat Metge", in: Fourteenth-century Classicism: Petrarch and Bernat Metge, ed. Lluís Cabré, Alejandro Coroleu & Jill Kraye (London: Warburg Institute, forthcoming).

Lluís Cabré & Montserrat Ferrer (eds). Cens de traduccions al català medieval fins a 1500. TRANSLAT. Traduccions al català medieval fins a 1500

Lluís Cabré & Jaume Torró. "Dona Teresa d'Híxar o Llir entre cards: para la cronología de la obra de Ausiàs March", Bulletin of Hispanic Studies, 89.1: 91-102 (2012).

Lluís Cabré (ed.). Bernat Metge, Llibre de Fortuna e Prudència, Barcelona: Barcino, 2010. ISBN 978-84-7226-761-9.

Lluís Cabré & Jaume Torró. "Vicenç Comes, camérier royal, poète et ami de Bernat Metge, Revue des Langues Romanes, 114: 203-216 (2010).

Link currículum