Twitter ERDISC

Notícies destacades

09/06/2023

El projecte europeu SIRIUS: European Policy Network on Migrant Education consisteix en la consolidació d’una xarxa constituïda per ministeris d’educació, grups universitaris d’investigació, stakeholders, centre educatius i institucions representants de la societat civil a nivell europeu. La seva finalitat és millorar els processos de governança dels sistemes educatius estatals dels estats membre de la UE per tal que l’alumnat de famílies immigrades estigui en igualtat de condicions que els seus homòlegs de famílies autòctones, i que aquesta igualtat es tradueixi en una millora substancial dels resultats dels qui es troben en situació de desavantatge social.

SIRIUS 3.0 emprèn la seva tercera etapa des de 2012, amb l’ERDISC com a col·laborador a Catalunya.

logo_eepn

07/02/2022

Ja està disponible l’article “Toda una escuela de apoyo y networking para garantizar el éxito escolar para todos“, fruit de la col·laboració d’ERDISC amb EEPN, una xarxa europea de polítiques educatives sobre professorat i líders escolars que pretén promoure la cooperació, el desenvolupament i la implementació de polítiques a diferents nivells. El podeu llegir aquí.