El grup d’investigació ERDISC ha renovat el conveni amb l’Obra Social “la Caixa” per tal donar continuïtat al Programa Social per al Suport Familiar a l’Èxit Educatiu durant el curs 2017-18.

Aquest projecte pretén enfortir els vincles entre les famílies, l’ escola i comunitat per tal de millorar l’èxit educatiu dels infants i joves.

El Programa es va posar en marxa el curs 2013-14 i des d’aleshores s’ha desenvolupat en 24 centres escolars (d’educació infantil, primària i secundària) i 3 entitats de base educativa de 8 ciutats de l’estat espanyol. Durant aquest període, s’han dut a terme 151 activitats en què han participat 2.088 mares i pares, fet que ha generat una sèrie d’impactes positius, tant en les famílies i els seus infants, com en la resta d’agents de la comunitat i la seva xarxa de relacions.

Per més informació podeu consultar la pàgina web del Programa a on trobareu nombrosos materials i recursos per a posar-lo en marxa:  http://pagines.uab.cat/exitoeducativo/ca/content/inici