Presentació d’un videojoc per a persones amb discapacitat intel•lectual i trastorns mentals

Body:

El videojoc serà presentat dimarts, 29 d’abril, a les 10,30h, en la Sala de Graus de l’Escola d’Enginyeria de la UAB (Bellaterra, Cerdanyola del Vallès), en un acte en què intervindran:

Daniel Franco, director de l’Escola d’Enginyeria de la UAB

Xavier Martínez Biosca, director de CIPO

Jordi Carrabina i Enric Martí, director i investigador, respectivament del Centre d’Accessibilitat i Intel·ligència Ambiental –CAIAC- i professors de l’Escola d’Enginyeria de la UAB.

Pere Comajuncosa, director d’àrea de negoci (Vallès Occidental – Sabadell) de CaixaBank.

Marta Farrés, tinent alcalde i regidora de Serveis Socials de l’Ajuntament de Sabadell.

Més informació:
María Jesús Delgado
Àrea de Comunicació i de Promoció
a/e: MariaJesus.Delgado@uab.cat

Home Page Abstract:

Investigadors de la UAB i de CIPO, empresa social sense afany de lucre, han dissenyat un videojoc per potenciar les capacitats cognitives i motores de persones amb discapacitat intel·lectual i trastorns mentals. El projecte ha rebut el suport del Programa “Promoció de l’autonomia i atenció a la discapacitat i a la dependència” de l’Obra Social “la Caixa”.

Category:
Activities
Extended Abstract:

Date:
Tuesday, 29 April 2014 (All day)