Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual

PRESENTACIÓ

Cada vegada més, la recerca en l'àmbit de les audiovisuals implica l'ús de noves tecnologies que permetin mesurar i estudiar de manera empírica tot allò relacionat amb els continguts audiovisuals. És per aquest motiu que el LabTav té la voluntat d'adaptar-se a les necessitats de la recerca més puntera en aquest àmbit.

En aquest sentit el LabTav pretén oferir un conjunt de serveis cientificotècnics relacionats amb l'estudi de continguts audiovisuals a la  Universitat Autònoma de Barcelona.

Actualment el laboratori disposa d'un Servei d'eye-tracking per a la comunitat universitària. L'equipament consta de 3 eye-trackers integrats en monitor Tobii T-60.

Els eye-trackers estan enfocats tant a estudis de publicitat, lectura, desenvolupament infantil, psicolingüística, etc. Qualsevol persona o grup de la comunitat universitària pot sol·licitar el servei. Per fer-ho contacteu mitjançant el correu electrònic labttav@uab.cat.

NORMATIVA D'ÚS

Fes clic aquí per descarregar la Normativa d'ús del LabTav.

Fes clic aquí per descarregar la Normativa per als Serveis UAB.